Iklan Nuffnang

Thursday, March 18, 2010

Kampung ku....

Haaaa... aku belum lagi menunjukkan keindahan kampung halaman kedua aku... hehehe... mengapa kedua??? sebab aku berpindah laa.. kampung pertama aku di kampung Tanjong Katong... ramai tak tahu kampung pertama aku tu.. sebab kecik jer kampung tu... cari di dalam peta entah ader ker tak.. hehehe... lupakan kampung pertama aku.. ni nak cerita kampung kedua aku jer... naper nak citer? ish.. ish.. suka ati aku laa nak citer.. ko kisah tu naper... hehehe.... tak der laa.. kampung kedua aku kan ader dalam sejarah.. dalam filem Sarjan Hassan pon ader tulis nama kampung aku... tp ramai tak ambil tahu pasal sejarah... kat bawah ni sedikit sebanyak pemandangan kampung aku...



Jambatan nak pergi pantai dasar... tapi sebelum tu korang kene menghidu haruman yang amat menyegarkan... (sampah2 DBKL di buang di situ)


Haa.. ni dah sampai di tepi pantai.. dah siap benteng dah...


Nie plak di atas jambatan Sungai Raja Gali... aku tak tahu kenapa letak nama tu.. hanya orang dulu-dulu jer tahu... jambatan ni tak menghidu udara yang nyaman seperti jambatan tadi... jambatan ni jugak menghubungkan rumah aku ke dunia luar... hehehe...





No comments:

Post a Comment